Manapság sokféleképpen érheted el az ügyfeleket, de egyik módszem sem übereli az email marketinget.
Az e-mail évtizedek óta létezik. Kivezetése egy jó ideiig nem várható.
Rengeteg online platform és különböző méretű vállalkozások e-mailben kommunikálnak ügyfeleikkel.
A legtöbb internetes felhasználó rendelkezik e-mail fiókkal, amelyet minden nap ellenőriz.
A digitális marketingszakemberek azt mondják: „A pénz a listában van.” Főleg akkor ha van email lista.
Ebben a cikkben elmagyarázom , hogyan szerezz olyan e-mail feliratkozókat, akik életre szóló ügyfelekké válnak.
Miért jobb az e-mail mint más marketing csatornák?
Mindig lesz egy új csatorna, ahol elérheted a potenciális ügyfeleket.
Ne koncentráljon túl sokat ezekre az új csatornákra.
Ehelyett fordítsd időd nagy részét e-mail marketingre.
Akik jártassak az e-mail marketingben mindig meg fogják verni versenytársaikat. Ez azért van, mert könnyebb mély kapcsolatot kialakítani valakivel e-mailben, mint bárhol máshol.
Az e-mail sokkal személyesebb
Az e-mail sokkal személyhez szólóbb mint bármely más marketing csatorna, ha jól csinálod. Az előfizetők úgy érzik nekik szól személyesen.
Az e-mail lista szereplőit személyesen a nevén tudod szólítani. Ezt egyetlen más marketingcsatorna sem teszi lehetővé. Sem a Facebook, sem az Instagram vagy a Twitter.
Üzeneteket küldhetsz az feliratkozóknak a weboldalon végzett tevékenységük alapján. Néhány e-mail marketing eszköz lehetővé teszi ezt.
Például, ha a feliratkozók egy csoportja meglátogatta a weboldalad egy bizonyos oldalát vagy bejegyzését, e-mailt küldhetsz nekik a megtekintett tartalom alapján.
A személyre szabás lehetetlen a közösségi médiában. Amikor elküldesz valamit, szinte az összes követőd és az ő követőik láthatják.
A Facebook bejegyzés minden követő számára látható. Kicsi a személyre szabás lehetősége.
Emiatt könnyebb valakit konvertálni e-mailben, mint a közösségi médiában.
Az email feliratozók nem szeretik elmulasztani az email üzeneteid.
Van, aki naponta többször is ellenőrzi e-mailjeit.
Az e-mail felhasználók többsége szeret meggyőződni arról, hogy látta minden új üzenet tárgyát amit kapott.
Még akkor is, ha nem kattintanak az új e-mailre, biztosak akarnak lenni benne, hogy látták.
Egy tanulmány szerint az e-mail felhasználók 44% -a naponta 1-3 alkalommal ellenőrzi az email fiókját.
Az e-mail olyan, mint egy postaláda. Ez a leendő sikered digitális otthona. Itt zajlik az élet online.

Az e-mail marketing olcsó.
Az e-mail marketing olcsóbb, mint a közösségi média, a Google hirdetések, a Facebook hirdetések, az influencer marketing és a többi.
Amikor a potenciális ügyfelek megadják az e-mail címüket, bármikor elérheted őket, amikor csak akarod. Ez nem kerül semmibe. Nem szükséges fizetni mint hirdetésekért .
Igen, fizetnie kell azért a szolgáltatásért, amely lehetővé teszi az üzenetek küldését. De például több levelező platform 1000 feliratkozóig ingyenes. Az e felett fizetett összeg alacsony, ha összehasonlítja más marketing médiumokkal.
Valaki, aki megadta az e-mail címét, egy életen át a tiéd. Hacsak nem iratkoznak le, vagy ha nem távolítod el őket az e-mail listádról, mert például sokáig nem nyitották meg az üzenetedet.
Ez az egyik oka annak, hogy az e-mail marketing mindig legyőzi a többi marketing csatornát.
Könnyebb versenyezni bárkivel és bárhol, ha szilárd feliratkozói listád van.
A feliratkozóid boldogok lesznek, hogy követhetnek a Facebookon, az Instagramon, a LinkedIn-en és a Twitteren. Ezeken a platformokon megoszthatják a frissítéseidet.
Tehát könnyű versenyezni ezeken a platformokon, ha van olyan feliratkozói listád, akik törődnek az üzeneteiddel.
Amit tenned kell ahhoz, hogy az e-mail marketing hasznos legyen a vállalkozásod számára
Ahhoz, hogy sikeres e-mail marketinges legyél, egy nagyszerű e-mail listára van szükséged.
A nagyszerű e-mail lista azt jelenti, hogy feliratkozóid törődnek termékeddel és márkáddal. Örömmel adták meg az e-mail címüket.
A sikeres e-mail kampányokban egy közös vonás van: voltak feliratkozóik, akik alig várták üzeneteiket.
Nehéz olyan feliratkozókat átkonvertálni, akik nem emlékeznek a márkádra és nehéz konvertálni azokat az feliratkozókat is, akik nem várják izgalommal az üzeneteket.
A Harry’s borotválkozási termékeket forgalmazó cég. A nyitóoldalon 100 000 e-mailt gyűjtöttek az indulás előtti héten.
Keményen dolgoztak, hogy nagy forgalmat tereljenek a céloldalra. Megkérték a látogatókat, hogy iratkozzanak fel a landing oldalon.
Miután egy látogató feliratkozott, Harry jutalmat kínált az új feliratkozónak, ha megosztja a terméket néhány barátjával.
Akik a barátaiknak ajánlották a cég termékeit, azok ingyenes termékeket kaptak. Harry új feliratkozókat kapott.
Ez a taktika tette sikeresé Harry indulását. Harry előfizetői alig várták az indulás napját.
Az sikeres e-mail listához olyan valódi emberekre van szükség, akik törődnek márkáddal és várják az üzeneteket.
A mennyiség az e-mail marketingben is fontos. 10 000 feliratkozóval többet ér el, mint 1000 feliratkozóval.
Minél nagyobb a lista, annál jobb az eredmény.
Ne vásárolj e-mail listát
E-mail lista vásárlása rossz marketing taktika. Hosszú időre kárt okozhat a hírnevének.
A marketing világában, ez azt jelenti, hogy elfogadhatatlan vagy illegális.
Néhány online szolgáltatás kínál eladására e-mail listákat . Állításuk szerint 400 millió érvényes e-mailt adhatnak el csupán 150 ezer Ft-ért.
Érdemes tudni, hogy az e-mailek többsége régi és hamis.
A régi azt jelenti, hogy a tulajdonosok elhagyták őket, már nem is használják.
A hamis azt jelenti, hogy mindegyik kitalált, mesterségesen létrehozott valós személy nincs mögötte.
Ha megvásárlod ezeket az email listákat és üzeneteket küldesz, senki vagy csak kevesen fogják látni őket.
Ha megvásárlod ezeket az email listákat és üzeneteket küldesz, senki vagy csak kevesen fogják látni őket.
Ezeket az e-mail listákat újra és újra eladják.

Az e-mail lista elkészítésének helyes módja
Egy kőkemény lista összeállításának legjobb módja az e-mailek organikus gyűjtése. Ez azt jelenti, hogy az emberek azért adják meg az e-mailjeiket, mert érdekli őket az ajánlatod.
Nem adom meg az e-mail címemet minden olyan webhelynek, amely ezt kéri. Néha azért hagyok el egy webhelyet, mert az kéri az e-mailemet. De ha megadom, akkor biztos, hogy nagyon várom az üzenetet amire feliratkoztam.
Építs egy listát még indulás előtt
A fenti Harry példáján észrevehető, hogy azelőtt készítették az e-mail listájukat, hogy termékük életbe lépett volna. Ez egy e-mailes marketing taktika, amely segít abban, hogy az értékesítés első napján már látni lehessen némi eladást.
Manapság a HubSpot egy sikeres B2B marketing szoftvercég, amelyet a New York-i tőzsdén jegyeznek.
Ha a digitális marketing térben vagy, akkor a HubSpot egyik blogbejegyzésével vagy oldalával biztosan találkoztál Google keresési eredményei között.
A HubSpot webhely rangsorolja a legtöbb és legnépszerűbb digitális marketing kulcsszót világ szinten. Szolgáltatásaik sikeresek. Sok kisvállalkozó használja őket.
Amit talán nem tudtál, az az, hogy a HubSpot nagy e-mail listát készített, mielőtt egyetlen terméket is kiadott volna.
Ezzel azt akarom mondani neked, hogy most a legjobb idő a vállalkozásod e-mail listájának összeállításához. Épp most.
Kezd el azzal amid van
Biztos tudsz most olyan embereket, akik megvásárolhatnák a termékedet vagy szolgáltatásodat.
Vagy ismernek valakit, aki megvásárolhatja a termékedet. Megkérhetik ezeket a potenciális ügyfeleket, hogy csatlakozzanak az Ön e-mail listájához.
Egy ügyfelem is így indította el online vállalkozását. E-mail marketing segítségével.
Ma több ezer e-mail feliratkozója van. De kicsiben kezdte, a családjával és ismerőseivel.
Egy kis listával kezdte, 49 feliratkozója volt. 160 ezer Ft-ot keresett 19 ügyféllel.
Ne várj az e-mail lista építéssel. Kezd el most.
Építs egy jó blogot
Az igazság az, hogy mert van egy blogod nem fogsz pénzt kapni.
De egy jó blog rengeteg potenciális ügyfelet vonz a márkádhoz.
Ha valaki ismeri és kedveli a blogodat és a benne lévő tartalmat, akkor megbízik benned. Kedvelni fognak, sőt kötődni hozzád.
A blogodnak egyedülállónak kell lennie a piacodon.
A blogodon közzétett tartalomnak annyira jónak kell lennie, hogy a versenytársak csodálják és valami hasonlót akarjanak létrehozni. Csak a jókat akarják másolni.
Létrehozhatsz valami fantasztikusat nagy költségvetés nélkül.
Készíthetsz olyat amire büszke vagy, és az emberek kedvelik és megosztják őket a közösségi médiában.
Ha megnézed olyan cégek weboldalait akik nagy blogot tartanak fent, ők sem csinálnak semmi újat vagy rendkívülit.
Némelyiknek nagyon jó weboldal design-ja van.
Létrehozhatsz egy blogot, amelynek kialakítása olyan, hogy az emberek jól érezzék magukat és szeretik olvasni. Ha ezt a blogot hasznos és érdekes tartalommal töltöd meg, akkor biztosan el fogod nyerni az olvasók szívét.
A bloggolás embereket vonz a weboldalra. Ezzel a megszerzett látogatókkal növelheted az email listádat.
Adj a weboldalad különböző részeihez több feliratkozási űrlapot, hogy a látogatók e-mail címeit begyűjthesd. Legyen feliratkozási lehetőség a bejegyzésekben, az oldalsávon és a footerben. De használhatsz Opt-in -t is.
Amíg az emberek böngésznek a blogod oldalain, a jelentkezési űrlapok arra szolgálnak, hogy összegyűjtsék e-mailjeiket.
Készíts egy jó blogot és építsd az e-mailek listájádat.
Készíts egy Lead magnet-et
A lead magnet talán csalinak fordítható.
Az emberek nem mindig adják meg az e-mail címüket csak úgy. Ehhez néha valami több kell.