Az internet tele van olyan platformokkal, eszközökkel amik nem kerülnek egy fillérbe sem – csak jól körül kell nézni.
Lehet, nincs tele a pénztárcád milliókkal amit elkölthetnél marketingre, de ez nem azt jelenti, hogy nincsenek hatékony módszerek a márkád népszerűsítésére.
Az internet előtt a vállalkozásoknak csak kevés lehetősége volt a termékeik népszerűsítésére mint például a szórólapozás vagy a helyi eseményeken való részvétel. A jelenben az Internet tömérdek lehetőséget biztosít, csak tudni kell hol keressük.
Jöjjön tehát a 7 módszer amivel online népszerűsítheted a vállalkozásod.
1.Használd a helyi vállalkozás listázó szolgáltatásokat
Regisztráld a vállalkozásod a Google Cégem rendszerébe. Ez által könnyebb megtalálható lesz a vállalkozásod a Google keresőjében és megjelenik a Google Térképen is. Ehhez csak ki kell tölteni egy űrlapot és regisztrálnod, majd megerősíteni a vállalkozásod valódiságát, ami történhet telefon hívással vagy e-mailben is.
2. Használjuk ki a Social Media előnyeit
A közösségi média – Social media – nem csupán egy eszköz amivel kis figyelmet vonhatunk magunkra. Mára minden vállalkozás számára elengedhetetlen, hogy időt szánjon rá. A Facebooknak ma már hatalmas látogató száma van. Szoktam mondani: Ahol az emberek vannak ott vannak az ügyfelek, vásárlók is. Építhetünk egy rajongói közösséget a márkánknak, akikből visszatérő törzsvásárlók lesznek. Hatékonyan hirdethetünk, célzott csoportoknak.
Ezen kívül érdemes figyelmet fordítani további platformokra is mint például az Instagram, Pinterest akár a Tweeter .
Mindegyiknek más a specialitása de a jelenlét ajánlott ezeken a platformokon is.
Feliratkozás hírlevélre
Iratkozz fel, hogy mindig értesülj a legjobb tartalmakról!
3. Legyen weboldala a vállalkozásodnak
Ez a legcélravezetőbb módja, hogy megszilárdítsd a vállalkozásod pozícióját az interneten. Weboldal nélkül lemaradsz, miközben a konkurenseid sebesen haladnak a kitűzött céljaik felé. Ezen felül a weboldal minden további online marketing tevékenység előfeltétele. Weboldalt ingyen is létre lehet hozni, de a professzionális működéshez hosszú éves tanulás és gyakorlati tapasztalat szükséges. Érdemes ezen a területen egy szakember segítségét kérni. A weboldalt készítését céltudatos tervezés előzi meg. Sok weboldal készítő van a piacon. Ezek közül van aki csak webdizájner, de van aki képes kódolni is. Érdemes jól választani.
4. Indíts egy Blogot
Egy blog nem csak arra jó, hogy új követőket szerezzen hanem a meglévő ügyfelekkel is közvetlen kapcsolatot tartson fent. De nem szabad elfelejteni, hogy a blog lényege a rendszeres tartalmat kell közzétenni. Az alvó, elhagyatott blog nem sokat ér. Törekedni kell a friss, értékes vagy hasznos tartalom létrehozására, mely akár kapcsolódhat egy aktuális eseményhez.
5. Építs email listát
Az emaillista építés az online marketing egyik része. Segítségével kapcsolatot építhetsz ki a meglévő és a leendő ügyfelekkel. Ezen listával megoszthatsz egy storyt, népszerűsítheted vállalkozásod, bemutathatod termékeid, miközben a feliratkozókat fizető ügyfelekké alakítod. Ehhez először egy feliratkozó űrlapra van szükség a weboldaladon. A fejlesztők ennek támogatására lead magnet-et (ügyfél mágnest) hoznak létre. Továbbá kombinálhatod a pop-up űrlapokat Facebook hirdetésekkel is, hogy több feliratkozót szerezz az email listádra.
6. Tegyünk fel Multimédiás tartalmat a YouTube ra
A Youtube ingyenes lehetőséget kínál kreatív promóciós videók terjesztésére, de a rendszeres videós tartalommal amely releváns a vállalkozásodra és érdekes lehet az emberek számára nagy közönség érhető el. Mint tudjuk ahol az emberek vannak ott vannak az ügyfelek.
7. Keresőoptimalizáld a weboldalad
A keresőoptimalizálás nem alábecsülendő dolog egy olyan világban ahol szinte mindenki a Google -n keres. Keress egy könyvet, iratkozz be egy tanfolyamra vagy bízz meg egy szakembert és bizonyosodj meg róla, hogy a céges weboldalad megfelel a keresőmotorok elvárásainak.
Hogyan tudunk mi segíteni?
- Töltse ki az ajánlat kérő űrlapot .
- Ha úgy gondoljuk tudunk segíteni önnek felhívjuk egy előbeszélgetésre.
- Egy kis ismerkedés után korrekt, rugalmas ajánlatot teszünk önnek.
Átgondolta már mennyit veszít vállalkozása egy rosszul müködő weboldal miatt?
Amit megigérünk
Teljes irányítása lesz:
a projekt végső ára és terjedelme fölött
Őszinték leszünk:
és elmondjuk ha úgy gondoljuk, hogy jó vagy ha rossz.
Nem fogunk eltűnni
sőt, még a projekt végeztével is segítünk merre tovább